Volledige rebranding van het verzekeringskantoor Vandenbulcke in Menen. Renaat Vandenbulcke en Tom Florin verenigen voortaan de krachten als verzekeraars: bij die nieuwe constellatie horen ook een nieuwe naam, logo, huisstijl en website.

menens is een niet mis te verstane verwijzing naar de stad van waaruit Tom en Renaat klanten adviseren: in de toekomst willen ze zo mogelijk nog eenvoudiger bereikbaar zijn voor hulp en advies. Telefonisch en per mail, maar voortaan ook via sociale media zoals Whatsapp en Facebook.

Met de kleine lettertjes van de nieuwe naam menens zetten we tegelijk hun sérieux en professionele aanpak in de helblauwe verf. Ze verenigen de krachten als partners, en daarmee ook hun expertise.

’Serieus verzekerd.’ is voortaan hun devies – met een daadkrachtig punt aan het eind van de baseline.

De nieuwe website werd in februari 2020 gelanceerd met een bijbehorende motion graphic.

Branding, naam, idee en copy: Jungle stories.
Website: samenwerking met Spotdesign.
Huisstijl: samenwerking met Miyasaki Graphic Design.
Motion graphic: samenwerking met Havenkop.